Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * PRZEDSZKOLE nr 2 w Kłodzku

http://www.przedszkole2.bip.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.przedszkole2.bip.klodzko.pl/
Skargi i wnioski Analiza skarg i wniosków

Kategoria menu:Skargi i wnioski

Analiza skarg i wniosków

Treść informacji

Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skarg

Zakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.


Podstawa prawna:

 

  1. Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
  2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r.poz.23).


  • Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
  • Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-259 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII


Forma załatwienia spraw:

 

Dyrektor Przedszkola przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.

 

Skargi i wnioski kierowane do Dyrektora Przedszkola ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków.

 

Termin załatwienia spraw:

 

Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

 

 Analiza skarg i wniosków za rok 2023

 W roku 2023 nie wpłynęłą żadna skarga.

Informacja powiązana z wydziałem:   Przedszkole nr 2
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Beata Piwowar
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Beata Piwowar
Autor ostatniej poprawki:   Beata Piwowar - Wojciechowska
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Beata Piwowar - Wojciechowska
Data wytworzenia informacji:  02.01.2024
Data wprowadzenia do BIP:  13.02.2018 09:56
Data weryfikacji:   01.02.2022 23:24
Data ostatniej zmiany:   22.11.2024 14:10 Rejestr zmian